Dodatkowe profity we współpracy z podmiotami dropshippingowymi

Często dostawcy dropshippingowi oferują dodatkowe profity ze współpracy. Dodatkową korzyścią może być kod rabatowy przyznawany Sprzedawcom np. na wybrane święta lub dłuższe akcje promocyjne. Takie zwyczaje ma hurtownia Erotyczna EroPlace.pl. Obecnie hurtownia rozpoczyna akcję ‘Lubrykat gratis‘ o której można przeczytać… Continue Reading

Nowoczesny marketing – świeży powiew

Wiele osób w prywatnych wiadomościach prosi o rady jak skutecznie tworzyć reklamę dla swoich produktów. Tymczasem marketing oraz pomysły na jego przeprowadzenie przechodzą rozkwit. Dotyczy to nie tylko samej kampanii ale również jest uwzględniony od samego początku tworzenia produktu. Nie… Continue Reading

Więcej niż odrobina oryginalności – czyli unikalność w dropshippingu

Chociaż sam artykuł ma być o oryginalności, to niewiele w nim oryginalnego nie znajdziecie. Powtórzymy bowiem obowiązującą od dłuższego czasu prawdę o stronach internetowych – muszą być unikalne. Nie tyczy to bynajmniej tylko sklepów współpracujących z hurtowaniami dropshipping, ale tutaj… Continue Reading

Wpływ mailingu na pozycjonowanie sklepu internetowego

Mailing wykorzystujemy w sklepie internetowym zazwyczaj na dwa sposoby: informujemy naszych stałych klientów o różnego rodzaju promocjach, wyprzedażach, akcjach rabatowych itd. pozyskujemy nowych klientów zlecając mailing firmie zewnętrznej, korzystającej z własnej bazy subskrybentów. W obu tych przypadkach cel mailingu jest… Continue Reading

Gotowe sklepy – gotowy biznes

Właśnie ruszył projekt BudujemySklepy.pl – kompleksowe tworzenie e-sklepów w pełni zintegrowanych z hurtowniami, zarówno w modelach tradycyjnych jak i dla dropshippingu. Często klient, chce rozpocząć przygodę z własnym biznesem internetowym ale nie wie od czego zacząć. Do ogarnięcia jest bardzo… Continue Reading

Dropshipping – okiem praktyka

Outsourcing, czyli przekazywanie części działalności firmy do innych podmiotów, to pojęcie znane od dziesiątków lat a obecnie praktykowane w tej czy innej formie w zasadzie przez każde przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości. W przypadku sklepów internetowych jedyną ze sztandarowych jego odmian… Continue Reading

Dropshipping – jak się nie narobić a zarobić?

Pojęcie dropship jeszcze 3-4 lata temu było u nas niemal nieznane. Funkcjonowało wtedy w kraju ledwie kilka hurtowni działających w tym modelu, również niewiele zagranicznych wysyłało towar do Polski. Zresztą klientów nawet niespecjalnie to kusiło, w końcu kurier np. z… Continue Reading

Jak w nowym sklepie pozyskać klienta? AdWords.

Pozyskiwanie klienta – AdWords. Wiele osób przed otworzeniem swojego pierwszego sklepu internetowego zaczyna zgłębiać zagadnienia pozycjonowania. Oczywiście te teoretyczne – rozczytywać się w tym, co wujek Google w artykułach, blogach i forach ma do powiedzenia. O tym czy i jak… Continue Reading

Magazyn wypchany po brzegi

Marzeniem chyba każdego początkującego sprzedawcy jest mieć bardzo dobrze zaopatrzony magazyn, wypełniony po sam sufit towarem, najlepiej jeszcze różnorodnym i w multum kolorów czy rozmiarów. Bardziej rozsądny i przewidujący dorzuci do tego warunek konieczny – towar ma się sprzedawać, a… Continue Reading

Podstawowe błędy przedsiębiorców

Istnieje wiele mitów, które towarzyszą młodemu przedsiębiorcy. Jeśli mity te towarzyszą ‘weteranowi’ świadczy to o tym, że zapewne na swoim koncie ma klęski, które niczego go nie nauczyły w poprzednich interesach i zapewne właśnie zmierza do kolejnej. Przyjrzyjmy się najpopularniejszemu i… Continue Reading

Integracja w Shoplo całkowicie za darmo

Ile kosztuje integracja sklepu z hurtownią internetową ? W Shoplo.pl całkowicie za darmo !   We współpracy z kilkoma hurtowniami o których napiszę poniżej, platforma Shoplo udostępnia błyskawiczną integrację całkowicie bez kosztów. Jest to bardzo dobra wiadomość, dla wszystkich zainteresowanych… Continue Reading

Dyskretna i bezpieczna przesyłka

W niektórych branżach, elementem brandingu, czyli budowania świadomości marki jest ujęty nawet proces pakowania i wysyłki produktów. Dlaczego? otóż eleganckie pudełeczka z logiem firmy i z firmową taśmą do pakowania to już żadna nowość. Firmy prześcigają się w opracowywaniu coraz… Continue Reading

“Dziewczynka z czołgami” a strategia cenowa

Wczorajsze (15.12.2014) spotkanie w Bussiness Link Katowice nt. “Zmiany Strategii Cenowej Jako Przykład Innowacji Modelu Biznesowego” przypomniało mi pewną zasłyszaną niegdyś bajkę-żart. Opowieść ta z jednej strony jest niemądra i głupiutka z drugiej zaś ironiczna i zabawna. Brzmiała mniej więcej tak: Dawno, dawno… Continue Reading

Bądź skuteczny – nie najtańszy!

  Wielu początkujących sprzedawców popełnia tradycyjny błąd – chcą być najtańsi. Od pierwszej rozmowy walczą o rabaty, chcą wyjątkowe warunki współpracy. Niestety rzeczywistość jest inna. Żadna hurtownia/producent z miejsca nie przyzna upustów bądź indywidualnych warunków sprzedaży (szczególnie w modelu dropshipping) początkującemu… Continue Reading

Wykład Asbiro Śląsk – dropshipping

W poniedziałek 13.10.2014 odbyło się szkolenie o dropshipingu organizowane przez Asbiro Śląsk.  „Dropshipping – praktyczne wskazówki jak stworzyć dochodowy i zautomatyzowany e – biznes”. Prelegentem był Mariusz Dzieża.  Prezentacja w PDFie

Dropshipping idealny dla ekspertów IT

  Czy zastanawiałeś się dla kogo dropshipping jest najprostszy do wdrożenia? Odpowiedź jest bardzo prosta – dla wszystkich, którzy zajmują się branżą IT oraz dla osób pośrednio z nią powiązanymi. Spójrzmy na przykład. Kiedy sam potrafisz postawić swój sklep (nawet… Continue Reading

Dropshipping otwiera przed Tobą światowe rynki

  Skala i zasięg – dwa słowa, które obowiązkowo należy ująć w swojej strategi jeśli myślimy o stworzeniu firmy. Dlaczego są one tak ważne i jak wiążą się z dropshippingiem? Załóżmy hipotetyczną sytuację, że chcesz otworzyć w miejscowości ‘Gliwice’ restaurację.… Continue Reading

Zwiększenie sprzedaży w systemie dropshipping część 2

W poprzednim artykule podpowiadaliśmy Jak zwiększyć sprzedaż w systemie dropshipping za pomocą dodawania przez hurtownię ulotek i kuponów rabatowych do przesyłek. Ponieważ artykuł cieszył się popularnością (otrzymaliśmy wiele prywatnych wiadomości), prezentujemy drugą część poradnika. 1. Zwiększenie wartości koszyka Przedsiębiorcy często popełniają… Continue Reading

Zwiększenie sprzedaży w systemie dropshipping

Każdy z przedsiębiorców zastanawia się jak zwiększyć sprzedaż w systemie dropshipping. Dzisiaj prezentujemy jeden ze sposobów! W przypadku prowadzenie sklepu internetowego (np. na platformie Redcart) warto zastanowić się nad zjawiskiem brandingu. Budowanie świadomości marki (ang. branding) – technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu… Continue Reading

Student + pomysł = firma

  Jesteś studentem kierunków takich jak: Marketing, Zarządzanie, Finanse i Marketing? Masz dobre, teoretyczne, podstawy prowadzenia biznesu? A może studiujesz całkiem inny kierunek lecz chciałbyś otworzyć swoją działalność gospodarczą? Zastanawiasz się co dalej? Masz ambicje by mieć własną firmę? Chcesz… Continue Reading

RedCart.pl – Integracja hurtowniami

W niniejszym artykule opiszemy gotową integrację platformy RedCart.pl z wiodącymi hurtowniami: EroPlace.pl – Dystrybutor produktów erotycznych YourNewStyle.pl – Dystrybutor, hurtownia odzieży z Londynu, Paryża, Madrytu   Platforma sklepów internetowych RedCart, posiada na swoim koncie ponad 13 000 zarejestrowanych sprzedawców, którzy… Continue Reading

RedCart.pl i EroPlace.pl – czyli gotowy sposób na biznes

Specjalnie dla żądnych szybkich efektów w sprzedaży firma RedCart.pl (oprogramowanie sklepów online) oraz EroPlace.pl (Hurtownia Erotyczna) przygotowała niesamowicie dobrą ofertę.   Promocja trwa tylko od 14 lutego do 28 lutego   Nawet 650 zł taniej za pełną integrację hurtowni z… Continue Reading

Wsparcie hurtowni dropshippingowej

Hurtownie tradycyjne zazwyczaj działają na prostych zasadach: klient zamawia towar, hurtownia otrzymuje płatność, wysyła/przekazuje towar. Hurtownie dropshippingowe mają trochę inną metodę działania – w praktyce bardziej powinno zależeć im na swoich klientach. Zysk hurtowni następuje w momencie, kiedy zyskuje ich klient… Continue Reading

Geoarbitraż elementem dropshippingu

Czy słyszałeś o pojęciu geoarbitrażu? Geoarbitraż ma różne definicje oraz różnie próbuje być tłumaczony. Najprostszymi słowami, polega on na zarabianiu w kraju o wyższym standardzie życia a wydawaniu zarobionych pieniędzy w kraju o niższym standardzie. Dzięki takiemu działaniu żyjemy oczywiście… Continue Reading

Dropshipping a GIODO czyli przetwarzanie danych osobowych

DROPSHIPPING KONTRA GIODO Czyli jakie wymogi stawia przed nami ustawa o ochronie danych osobowych względem współpracy w modelu Dropshipping ?   Jak już wszyscy wiemy, sklepy internetowe mają obowiązek zgłaszania bazy danych w rejestrze Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych. Wielu… Continue Reading

Pakowanie przesyłek w dropshippingu

Klienci zadają wiele pytań odnośnie pakowania przesyłek przez hurtownie dropshippingowe, odpowiedzi na wspomniane pytania może być oczywiście tyle ile hurtowni. W artykule przyjrzymy się jak przebiega proces pakowania przesyłek na przykładzie hurtowni erotycznej Eroplace.pl. Pierwsze pytanie zawsze dotyczy kosztów, czy… Continue Reading

Wywiad ze specjalistą ds. marketingu i reklamy

Dziś na kilka pytań (w tym uwzględnione pytania od naszych czytelników) odpowie Mariusz Dzieża, specjalista ds. Marketingu i reklamy. Tematem rozmowy jest promocja biznesu w modelu wykorzystującym dropshipping. e-dropshipping: Czy dropshipping to odpowiedź na wszystkie problemy przedsiębiorcy? Mariusz Dzieża: Oczywiście, że… Continue Reading

Marża minimalna?

Pytanie: Czy hurtownie/producenci powinni wymuszać na swoich klientach (sklepach) sprzedaż produktów powyżej ustalonej marży minimalnej? Odpowiedź: Zarówno wprowadzenie marży minimalnej jak i rezygnacja z takiego rozwiązania ma swoje plusy jak i minusy. Jeśli hurtownia nie narzuci marży minimalnej (poniżej której… Continue Reading

B2B czy B2C – Relacje z firmą czy konsumentem ?

RÓŻNICE MIĘDZY B2B I B2C CZYLI MODELE WSPÓŁPRACY W E-BIZNESIE Jak już pewnie wiele razy się spotkaliście, w świecie biznesu występują określenia warunków współpracy B2B oraz B2C. Aby jednak zdefiniować na czym polegają różnice w tych dwóch pojęciach, podzielmy poniżej… Continue Reading

Dropshopping czy dropshipping?

Wymowa ‘dropshopping’ czy ‘dropshipping’? Klienci często zastanawiają się czy poprawną formą jest wyrażenie “dropshopping” czy “dropshipping”. Każdy wie, że sklep poprzez opisywaną usługę, przerzuca wysyłkę zakupów swojego klienta na hurtownie. Pozornie może wydawać się więc poprawnym zwrotem dropshopping (z ang.… Continue Reading

Sprzedaż na Allegro.pl w systemie Dropshipping

Dropshipping na Allegro   Dziś przyjrzymy się dokładniej sprzedaży na portalu Allegro lecz tym razem w systemie dropshipping. Zapoznamy się z prawnym aspektem (nie posiadania towaru i wystawiania go na aukcjach) oraz technicznym a także finansowym – co pewne wielu… Continue Reading

Sklep z artykułami erotycznymi – jak powstał

Prezentujemy pierwszą historię sklepu opartego o system dropshipping   Sklep erotyczny dropshipping – Działalność sklepu zacząłem przy okazji natknięcia się przypadkiem na artykuły erotyczne w pewnym sklepie internetowym. Zainspirował mnie sklep którego przeglądałem pod względem funkcjonalności i designu. Po dokładniejszej… Continue Reading

Działalność gospodarcza a dropshipping

“Czy aby korzystać z dropshippingu muszę mieć założoną działalność gospodarczą?” Odpowiedź: Bardzo często zadawana pytanie. Osoba decydująca się na podjęcie współpracy z hurtownią dropshippingową musi mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą. Przedsiębiorca standardowo obsługuje klienta, odpowiada na Jego pytania, ma wszelkie prawa… Continue Reading

Ranking oprogramowania sklepów online pod względem integracji z hurtownią

Zrobiliśmy małe rozpoznanie wśród gotowych platform sklepowych i przeanalizowaliśmy ponad 15 różnych pod kątem szybkiej i bezproblemowej integracji z wybranymi hurtowniami online.   Co z tego wynikło ? Zobaczcie sami, być może pomoże Wam to w podjęciu jakże ważnej decyzji… Continue Reading

A2C – Czyli najlepszy sposób na integrację sklep-hurtownia

Nawiązując współpracę opartą o integrację plików XML sklepu z hurtownią zawsze nasuwa się pytanie…   Jeśli posiadasz już działający sklep w dodatku prężnie działający, zadasz sobie pytanie: “W jaki sposób zrobić to najtaniej, najlepiej i najszybciej ?” Jeśli nie posiadasz… Continue Reading

Jak rozpocząć współpracę z hurtownią Dropshipping ?

CHCESZ PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z HURTOWNIĄ W MODELU DROPSHIPPING ALE NIE WIESZ OD CZEGO ZACZĄĆ ? Pierwszym etapem jest rozmowa z hurtownią, ale jeśli hurtownia posiada przygotowane zaplecze pod wysyłkę do klienta i cały system współpracy w modelu dropshipping, to sprawa… Continue Reading

Marża na produktach

“Kto ustala marżę na produktach sprzedawanych poprzez dropshipping? Hurtownia czy sprzedawca?” Odpowiedź: Marżę na produktach ustala oczywiście sprzedawca. Wolny rynek polega na wymianie dóbr które dokonuje się w wyniku dobrowolnie zawieranych transakcji pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi przy dobrowolnie ustalonej przez nich cenie (źródło: Wikipedia).… Continue Reading

Opłaty za dropshipping

  “Czy za dropshipping hurtownia pobiera opłatę?” Odpowiedź: Działanie w systemie dropshippingu nie powinno wiązać ze sobą żadnych dodatkowych opłat – przed rozpoczęciem współpracy z hurtownią warto upewnić się, że takie rozwiązanie jest bezpłatne. Może zdarzyć się że za skorzystanie… Continue Reading

Wywiad z współwłaścicielem EroPlace.pl o Dropshippingu

Postanowiliśmy zadać kilka pytań jednemu z właścicieli portalu hurtowego EroPlace.pl. Radosław Ociepka, jest odpowiedzialny między innymi za wdrożenie i rozwój integracji sklepów z magazynem hurtowni erotycznej. Inaczej mówiąc jest odpowiedzialny za Dropshipping.   e-dropshipping: Kiedy powstał pomysł wprowadzenia Dropshippingu w… Continue Reading

Tradycyjny sklep

“Sprzedaję poprzez Allegro ale mam również tradycyjny sklep – co wówczas z zakupem towarów?” Odpowiedź: Hurtownie które udostępniają dropshipping zazwyczaj prowadzą jednocześnie tradycyjną sprzedaż hurtową. Jeśli więc podmiot, posiada tradycyjny biznes może równie tradycyjnie zaopatrywać się w hurtowni. W tym… Continue Reading

Minimalna kwota zamówienia

Nasi czytelnicy często zadają nam pytanie: “Jakie jest minimalne zamówienie w systemie dropshipping?” Odpowiedź: Najpiękniejsze w systemie dropshipping jest to, że produkt wysyłany jest (na polecenie e-sklepu) bezpośrednio z hurtowni do klienta. Klient może złożyć więc zamówienie nawet na kwotę… Continue Reading