Dyskretna i bezpieczna przesyłka

W niektórych branżach, elementem brandingu, czyli budowania świadomości marki jest ujęty nawet proces pakowania i wysyłki produktów. Dlaczego? otóż eleganckie pudełeczka z logiem firmy i z firmową taśmą do pakowania to już żadna nowość. Firmy prześcigają się w opracowywaniu coraz to nowszych, niestandardowych dodatków – wszystko po to aby zapamiętać markę i oczywiście.. znów do niej powrócić.

Jedną z ostatnich ciekawostek jest dodawanie specjalnych, zapachowych ampułek lub spryskiwanie odpowiednimi perfumami opakowań. Wszystko po to aby otwarcie opakowania przyniosło dodatkowe, miłe uczucie i aby utrwalić radość w kontakcie z marką. Takie rozwiązanie zaprezentowała firma Aroma Spot podczas uroczystego otwarcia butiku Duńskiej Mody w Rybniku.

Nie wszystkie jednak branże mogą pozwolić sobie na takie szaleństwa. Klienci bowiem, czasem nie życzą sobie aby paczka zdradzała w jakikolwiek sposób zawartość. Życzenie takie musi uwzględnić między innymi hurtownia erotyczna EroPlace.

W takim przypadku paczka musi być dyskretna, nie może zawierać żadnych oznaczeń wskazujących na zawartość. Musi wyglądać zwyczajnie i nie wzbudzać podejrzeń. Nie wiadomo przecież czy paczka nie trafi w niepowołane ręce – wzbudzając negatywne emocje w stosunku to właściciela paczki.

Ważne jest również odpowiednie zabezpieczenie produktu. W tym celu w zależności od gabarytu, delikatności produktu, jego przeznaczenia, rozmiaru, wagi, itp – dopiera się odpowiednie opakowania, materiały wypełniające.

1

2

Przedsiębiorcy nie mają jednak zamkniętej drogi – nie wszystkie przesyłki muszą wyglądać tak samo. Można oczywiście pracować nad tym co znajduje się w środku opakowania – o czym pisaliśmy już wcześniej artykuł, można go znaleźć TUTAJ.

Mariusz Dzieża

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*