Marża na produktach

Percent-icon

“Kto ustala marżę na produktach sprzedawanych poprzez dropshipping? Hurtownia czy sprzedawca?”

Odpowiedź: Marżę na produktach ustala oczywiście sprzedawca. Wolny rynek polega na wymianie dóbr które dokonuje się w wyniku dobrowolnie zawieranych transakcji pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi przy dobrowolnie ustalonej przez nich cenie (źródło: Wikipedia). Czasami hurtownia próbuje narzucić cenę z różnym skutkiem ale jest to ciężkie do kontrolowania i tak naprawdę ogranicza samego sprzedawcę.  Najlepsze hurtownie dropshippingowe pozwalają sprzedawcy ustalić cenę detaliczną dla klienta końcowego. Takie rozwiązanie pozwala oczywiście na bycie konkurencyjnym oraz na funkcjonowaniu na wielu rynkach, również zagranicznych.

W hurtowni EroPlace.pl oraz YourNewStyle.pl sprzedawca sam określa marżę jaką chce osiągnąć i jaka go zadowala.

Warto zaznaczyć, że w erotyce tradycyjna marża wynosi często nawet między 50-100% – warto więc czasem zejść z marży aby wypromować swój biznes. Pamiętajmy, że w systemie dropshipping warto robić takie zabiegi (w przeciwieństwie do sprzedaży tradycyjnej) – tutaj nie musimy inwestować w towar – marża którą osiągamy jest zyskiem w zasadzie bez ryzyka.

Mariusz Dzieża

2 Comments

  1. witam. Mam pytanie w jaki sposob nastepuje rozliczenie się hurtowni dropshippingowej ze sklepem oraz komu płaci za towar klient koncowy.

    • Hurtownia rozlicza się ze sklepem za pomocą FV. Klient płaci Pani za towar, to Pani jest sprzedawcą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*